thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Day 2 - -361 kcal~

Kategori: ~Dagssammanfattning~

Ja, andra dagen har ju gått helt okej också. Har varit i stallet och jag red ut, det gick faktiskt väldigt bra! Är väldigt trött nu dock, men ska försöka sitta lite med en engelskainlämning som ska vara inne på torsdag. Imorgon blir det en pluggdag. Tror faktiskt inte att jag tränar imorgon, går kanske en promenad på någon timme isåfall, men inget mer. Jag måste vila upp kroppen lite, och eftersom jag inte äter så mycket så har jag ju inte så mycket energi. Ska ha en heldag i stallet på torsdag så då blir det ju mycket träning, samt springa på fredag. Men jag kanske tar en springtur på kvällen, får se.

Jag var SJUKT nära att äta nu när jag kom en ifrån stallet, men vet ni vad? Jag lyckades stå emot. Det var vegetarisk lasagne, och det är helt klart min favoritmat. Åh, så sugen... men inte idag. Så idag har jag endast ätit pyttelite fritering av en fiskpanett och remouladsås. Helt ok alltså.

Nu ska jag plugga, skriver mer imorgon! 

/Ana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: