thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Dag 2, CHECK!~

Kategori: ~Dagssammanfattning~

Klarade inte fastan. Åt nyss middag, men det var sallad + PYTTELITE kyckling, så det borde ändå vara okej. Vägde 63.6 kg efter stallet, borde väga runt det imorgon på morgonen också då, med tanke på att jag åt nyss? Eller? Får väl se. Haha, har ångest trots att jag knappt ätit. Vafan kom den ifrån...? Har ju ändå skött mig bra denna veckan, har bara failat 1 1/2 dag. Good girl! Nästa vecka (på söndagen) ÄR mitt mål 61.x kg. Blir det under det är det bara plus.

Imorgon har jag sovmorgon till 10:40, men funderar på att kanske skippa idrotten och vara i skolan vid 12:40? Hmm. Isåfall kan jag ju faktiskt gå till/från torget, dvs. 100 minuter sammanlagt (-459 kcal) på morgonen och sedan gå till torget när jag ska dra till skolan (klockan 11:10). Isåfall hamnar jag ju på MINST -688 kcal imorgon. SÅ JÄVLA VÄRT! Kör fan på det. Men isåfall måste jag gå runt halv 9 hemifrån mig. Hoppas ingen är hemma då.. hm.

Just det ja: Nästa vecka BLIR det fasta mån-lör. På söndagen får jag äta lite, och på julafton får jag äta vad fan jag vill! Tjoho! Och sedan blir det fasta tills M kommer, taggad fast ändå sjukt nervös. Han kommer säkert tycka att jag är skitfet... Han kommer hata mig.

Skriver mer imorgon, PUSS.

BTW:
In: 213 kcal
Ut: 380 kcal

= -167

/Ana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: