thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Helt okej~

Kategori: ~Allmänt~

Nyårsafton. Får äta lite vad jag vill idag, sista dagen på detta fittåret. Nästa år ska bli bra. Det är året jag ska bli smal igen.

Vägde 62.2 kg igår efter stallet, nyss vägde jag 62.9 kg (efter american pancakes, macka och lite godis, dricka & lite flingor). Så det känns okej ändå, med tanke på att jag vägde 67.5 kg efter lite hets förra gången jag hade mens (och jag har mens nu). Så woop woop, 5 kg ner? Hahahaha. Fast klarade inte 60,x kg, menmen. Nästa månad ska jag ner till iallafall 58 kg igen.
Ska äta nyårsmiddag sedan också, det får jag unna mig.

Tisdag & onsdag blir det sträng fasta, jag får inte ens dricka vatten. Min mage ska vara platt då M kommer. Jag ska dessutom rida båda dessa dagar, fixa iordning mig, städa rummet och rensa dator & iphone. Ska även plugga en massa. Ska ta med mig mat båda dagarna, så det blir ingen mat. På torsdag vid 10 kommer M till tågstationen, och jag får inte äta/dricka något innan dess. Nu jävlar ska jag klara det. Det är ju för fan bara fasta i 2 dagar... Kom igen, haha? Det kommer jag klara.

Skriver sen!

/Ana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: