thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Fasta 10 dagar~

Kategori: ~Allmänt~

Eftersom jag ska till M så tänkte jag ta och fasta tills dess. Jag bor ju hemma och det är svårt att missa alla måltider, så jag säger att smoothies & soppor är okej (inte varje dag, men typ 3 dagar / vecka).

Idag ska jag verkligen försöka fasta, men det kommer säkerligen bli någon smoothie eller så ikväll. Onsdag & torsdag BLIR det fastor för då ska jag till stallet. Fredag blir också en fasta förhoppningsvis. Lördag blir det lite middag och på söndag fasta.

Nu ska jag köra på detta! 10 dagars fasta, och det kommer bli min längsta fasta någonsin! Och M kommer vara nöjd över mig!

Kan inte fatta att han älskar mig. Förstår inte. Åh. Får så fina sms hela tiden, nyss skrev han "Godmorgon älskling :* Du är bäst bara så du vet!" Han gör mig så sjukt lycklig. Därför måste jag klara fastan, jag måste ju vara vacker för honom.

Jag uppdaterar mycket idag, känns som att det behövs för att hålla uppe motivationen. Börjar skolan idag också så det blir mycket uppdatering från mobilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: