thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Middag~

Kategori: ~Allmänt~

Ja, jag åt middag. Men den slutade på 15 kcal (åt en champinjon, lite capris och pyttelite tomat). Så det räknas som en fasta nästan tycker jag. Skulle ätit ett stort äpple också, men det blev aldrig så (good girl!)

Har haft skolidrott samt gått en PW på 25 minuter idag, vilket gör att jag hamnar på -250 idag. Helt okej. Imorgon och på torsdag blir det fasta, INGEN mat ska få vidröra mina läppar. Är faktiskt lite taggad. Vill ju faktiskt det här. Måste se det som en tävling.

Dagens vikt (efter mat) är 63.4 kg. Fetto. MÅSTE vara under 61.x kg nästa fredag - och det kommer jag klara.

Imorgon ska jag gå till torget på morgonen (50 minuter), sedan blir det stallet. Ingen mer träning än så.

Nu ska jag plugga, skriver kanske mer sedan.

Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: