thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Rädd, ensam & ångestfylld~

Kategori: ~Allmänt~

Ja, rubriken säger ju det mesta. Har dock ätit rätt så bra idag. Åt PYTTELITE mango imorse (högst 30 kcal), lite morötter, sallad och sås till lunch (högst 70 kcal) och sedan en stor sallad med ett bröd, kyckling, räkor, lite pasta, sallad etc. Så har ju faktiskt ätit väldigt nyttigt. Men känner mig så jävla tjock ändå. Är väldigt irriterad på mig själv, för jag VET att M älskar mig trots att jag ser ut såhär. Ändå så blir jag väldigt osäker när jag äter... Vågar inte riktigt äta. Men hallå, visst har jag ätit bra idag?! Har även gått i ca 45 minuter sammanlagt samt haft lite idrott. Tänkte dra ut på en pw också om en stund.

Åh helvete, vilken ångest. Men har gjort upp en plan för denna veckan, för jag ska börja äta litegrann tänkte jag.. Men tills jag hamnar på 57,x kg så ska jag fasta minst tre dagar / vecka. Resten får jag äta max 500kcal / dag, så alltså blir det MAX 2000kcal / vecka. När jag är på 57,x kg så får jag börja äta runt 3500 kalorier / vecka då jag inte är hos M och 1000 kcal mån-tors och sedan vad jag vill på helgen när jag är hos M.
Nu ska jag klara detta...

Måndag: Idrott, pw 1,5h, 400kcal
Tisdag: Gå till skolan, idrott, plugga, fasta
Onsdag: Gå till skolan, stallet, fasta
Torsdag: Gå till skolan, springa, 200kcal
Fredag: Gå till skolan, springa, fasta
Lördag: Springa, stallet, 500kcal
Söndag: Springa, gymma, 500kcal

Tänker också endast väga mig 1 gång varannan vecka, för jag blir så himla ledsen när det blir dåligt resultat... Så nästa gång blir den 31/1, alltså dagen innan jag åker till M. Längtar...

Nu ska jag ut på en powerwalk.

Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: