thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Dag 2~

Kategori: ~Allmänt~

Dagens vikt (morgon): 64.0 kg
Kommer alltså stå på runt 63.5 kg imorgon om jag har tur! :D Kanske lite mindre, ska ju till stallet och sådant idag! Då har jag gått ner 2,5 kg på en vecka! Kommer fan klara detta ju! WOHO! Måste bara klara fastan idag, hoppas verkligen att jag gör det... Får tänka att det bara är 7 dagar, 14 timmar och 22 minuter till den 24:e och då får jag äta vad jag vill!

Ska till stallet idag, jag går hemifrån 11:55 och så tar jag en promenad på 55 minuter innan jag sticker till stallet med bussen 12:45, och då är jag i stallet runt 13:45. Då ska jag mocka och fixa mat, ska eventuellt rida också... isåfall rider jag innan jag gör allt annat (mockar ev. innan). Maten står på bordet 14:30 idag och då är jag i stallet, så jag tar med mig mat. Då kommer jag förhoppningsvis slippa mat idag med, då har jag klarat att fasta i TVÅ DAGAR! Det kan jag inte minnas att jag gjort på läääääänge... och imorgon kommer det vara nemas problemas med fastan eftersom det är måndag. SÅ JÄVLA TAGGAD NU ASSÅ, ska bli smal! Kanske t.o.m kan få se 61.x kg på vågen nästa söndag? :) Får se! SKA iallafall sköta mig.

Skriver mer sedan.

/Ana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: