thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~6 Januari - Breathe me in, I'm yours to keep~

Kategori: ~Allmänt~

M säger att han älskar mig. Varför har jag så svårt att tro på det? Det är mitt huvud som talar om för mig hur ful jag är - men är jag verkligen det? Nej, skulle inte tro det. Jag ser helt okej ut. Han tycker om mig.

Tågbiljetter är bokade nu, så jag åker till honom om 13 dagar igen. Saknar honom hur mycket som helst, vaknade väldigt många gånger inatt och var förvirrad över att min älskling inte var hos mig. Längtar, längtar, längtar.

Imorgon ska jag till biblioteket, till torget, läsa klart min bok & plugga. På tisdag börjar skolan igen. På onsdag, torsdag och söndag ska jag till stallet (ingen mat, kanske på söndag). Imorgon ska jag inte heller äta någon mat. Nu ska jag bli smal!

Ska börja träna nu också, det är ett nytt år. Blir kanske en springtur imorgon, promenader blir det iallafall.
 
Nu ska jag lägga mig i min säng med en bra bok, skriver mer imorgon.
 
Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: