thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Lycklig tjej~

Kategori: ~Allmänt~

Klarade fastan i två dagar (blev i tvingad en nyttig smoothie dock), M kom i torsdags och vi hade det hur mysigt som helst. Han älskar mig, jag älskar honom. Har nog aldrig varit såhär lycklig. Ska till honom om 2 veckor, känns hur bra som helst. Ska vara nyttig tills dess.

Har varit onyttig nu i 4 dagar, men från nästa vecka tänker jag bli nyttig. M vill inte att jag ska gå ner i vikt men det tänker jag göra iallafall, han får säga vad han vill hahah. Men jag är glad att jag inte känner mig TVINGAD längre (som jag gjort nu i en månad). Jag är lycklig.

Ska försöka fasta 3 dagar i veckan och sedan äta en måltid / dag 4 dagar i veckan. Ska träna också.

Skriver mer imorgon!

/Ana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: