thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Väger alldeles för mycket~

Kategori: ~Allmänt~

M kommer om 8 dagar. Så nu blir det fasta tills han kommer. Annars är det fucking KÖRT.
Börjar morgondagen med en promenad från 23:00 idag -> 02:00 imorgon. Sedan upp vid 08:00 för att dra till stallet (gå till stan, åka till stallet, rida) och sedan gå hem från torget. Blir alltså att gå jävligt mycket. Men jag är faktiskt rätt taggad. Såhär blir det:

Onsdag (äta i stallet): Nattpromenad 2h, gå till stan 2h, ridning, gå hem från torget 1h
Torsdag (äta i stallet): Gå till torget 1h, ridning, gå hem från torget 1h
Fredag (äta i stallet): Gå till amundön 1h, Gå hem från amundön 1h, shoppa i stan
Lördag (äta i stallet): Gå till stan 2h, ridning
Söndag (äta i stallet): Gå till torget 1h, ridning

Sedan får jag se hur jag gör måndag, tisdag och onsdag nästa vecka, men det blir fasta då med.

Det blir vägning varje dag och förhoppningsvis går jag ner 0,5 kg varje dag, då är jag på 60,x kg nästa vecka. Är jag under 60 kg så kommer jag DÖ av glädje.
Saken är inte att gå snabbt på promenaderna, utan att jag är ute. Då finns det ingen chans att jag äter. Jag kan ju faktiskt ta med böcker och sätta mig på någon bänk i skogen eller något, bara jag inte är hemma.

Uppdaterar varje dag.

/Ana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: