thiin.blogg.se

16årig tjej med anorexi som ska bli smal. Väger kanske 67 kg just nu till mina 162 cm, ska ner till 50 kg.

~Fuck this shit~

Kategori: ~Allmänt~

Tänker fasta. På riktigt nu. Får bara äta på dagen innan julafton & julafton, sedan är det fan sträng fasta. Jag måste tänka på att världens finaste M kommer, va fan ska jag göra om han inte tycker om mig? Kommer DÖ. Så nu blir det fasta, fasta och mer fasta. Sedan får jag äta när han kommer hit om jag vill. Jag SKA klara det, jag SKA bli smal.

Torsdag: Gå till torget (50 min), skola, stallet, shoppa i stan, åka på julmarknad, hem. Ingen mat.
Fredag: Gå till torget (50 min), skola, gå hem från skolan, springa. Ingen mat.
Lördag: Gå till stan (2 timmar), shoppa med en fin vän, springa. Ingen mat.
Söndag: Gå till torget (50 min), stallet, julmat.
Måndag: Fritt kaloriintag.

Jag har sån jävla ångest just nu, asså på riktigt. Jag tror att jag ska dö. Har känt så hela dagen nu, mår verkligen sjukt dåligt psykiskt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre, det hjälper inte att skära mig. Får inte ut smärtan. Det gick ju så jävla bra förra veckan, varför ska jag faila nu?! Har failat i TVÅ dagar nu, helt sjukt. Vägde nyss (efter en jävla massa mat) 64.9 kg. Vägde 63.5 kg i MÅNDAGS. Jävla fetto. Aja, kommer la stå på det på fredag/lördag igen. Men kommer ju knappast vara på 61.x denna veckan... fan i helvete. M kommer hata mig.

FASTA, FASTA, FASTA. MÅSTE KLARA DET.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: